Het moest snel - Reisverslag uit Vught, Nederland van Linda Weijer - WaarBenJij.nu Het moest snel - Reisverslag uit Vught, Nederland van Linda Weijer - WaarBenJij.nu

Het moest snel

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

31 December 2014 | Nederland, Vught

Goed, ik wilde dus meer informatie. Natuurlijk over de baan en de omstandigheden maar ook over Herola, het bedrijf dat me benaderd had. Gelukkig zag ik op hun website dat ze samenwerkten met ortho-innovatief, dat kwam mooi uit want dat bedrijf kende ik wel. Ik heb dus gelijk de beste orthesemaker van Nederland gebeld en gevraagd wat hij van Herola wist. Mark wist er zelf weinig van maar gaf me het nummer van zijn directeur. Die kon me vertellen dat het een betrouwbaar bedrijf was, dat ze al verschillende mensen hadden uitgezonden, dat ze die mensen zeer regelmatig opzochten en dus zeker niet aan hun lot overlieten. Al bij al klonk het betrouwbaar genoeg om mee verder te gaan.
Bij Herola waren ze daar zeer verheugd over en ze vroegen me of we een keer konden afspreken. Dat kon wel maar ik ging bijna op vakantie dus ik kon eigenlijk alleen nog diezelfde dag. Dat was geen probleem, ze richtten zich naar mij zei ze. Ik belde om half tien en om half een zaten we gedrieën aan de lunch in een zaakje in Den-Haag. Het voelde goed en ik wilde er wel mee verder.
Ze wilden graag nog voor mijn vakantie van alles regelen want het zou zo fijn zijn als het nog voor de Ramadan rond zou komen. Ze hadden al mijn diploma's nodig, of ik die even wilde inscannen en door sturen. En met al mijn diploma's bedoelden ze ook echt allemaal. van mijn VWO-fysio- UM diploma's kon ik me dat nog wel voorstellen maar ook allerlei aanvullende cursussen, getuigschriften, werkelijk tot aan mijn oude typediploma aan toe!
Vervolgens wilden ze die diploma's ook hebben want ze moesten worden gewaarmerkt. Dat vond ik toch wel even een dingetje maar ik heb het wel gedaan. We zouden met het vliegtuig naar Pisa op vakantie en mijn schoonouders brachten ons weg. Op het vliegveld heb ik de diploma's overhandigd. Dat moet er wel vreemd uit gezien hebben voor mijn schoonouders. ik vond het te vroeg om ze te vertellen van mijn plannen dus ze waren niet op de hoogte. En ineens lopen we het vliegveld binnen, staat daar iemand op ons te wachten aan wie ik een map met papieren overhandig. Gelukkig heb ik lieve, begripvolle schoonouders. Ze hebben er niet naar gevraagd en pas veel later kregen ze te horen waar het allemaal om ging.

  • 31 December 2014 - 12:47

    Maggie:

    hallo Linda
    dank je wel voor jouw verslag

  • 31 December 2014 - 12:57

    Maggie:

    mijn bericht is maar voor de helft geplaatst
    ik schreef dat jij al ver vooruit leeft
    want jouw bericht is gedateerd op
    31december 2015

  • 01 Januari 2015 - 20:34

    Gerda Robben:

    Hallo Linda,

    Super lijkt het mij wat je gaat doen en wens je heel veel suc 6 met deze nieuwe uitdaging.

    Groet Gerda

  • 04 Januari 2015 - 15:14

    Marijke:

    Nog een week en dan gaat het beginnen. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen en verhalen. Heel veel succes.
    Groetjes marijke

  • 04 Januari 2015 - 19:10

    Linda:

    Hoi Marijke,
    Dat zou heel mooi zijn, maar tot de 11e gebeurt er sowieso niets, dan is het daar nog vakantie. Daarna hoop ik op bericht. Ik reken zelf op de derde of vierde week van januari dat ik kan vertrekken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 14 Dec. 2014
Verslag gelezen: 592
Totaal aantal bezoekers 13930

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 31 December 2015

werken in Abu Dhabi

Landen bezocht: